תמונות ניו בורן

תמונות ניו בורן קסומות ומרגשות

תמונות של תינוקות ניו בורן הן ללא ספק המתוקות והמרגשות ביותר שיש, ומשקפות את הנס, התמימות ויופייה של הבריאה. סטודיו צילום ורד סיסם שחר מתמחה בצילומי ניו בורן המבוצעים באווירה רגועה ושלווה, עם הרבה אהבה וחום ובקצב המתאים לאם ותינוקה. בנוסף, הסטודיו מתמחה בצילומי משפחה, הריון, ילדים ותינוקות.

תהליך צילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן אורכים כשעתיים עד שלוש , בהתאם לצרכי ההנקה/האכלה, חיבוקים ,הרדמה וצרכים נוספים של התינוק והוריו. בתוך כך, לרשותכם עומדים שלל רקעים, תלבושות ואבזרים ייעודיים לצילומי ניו בורן ותינוקות. הצילומים עצמם יכולים להיות בשילוב ההורים, אחים ובני משפחה נוספים שהצטרפו. עם סיומם תזכו לאלבום מרשים ולדיסק איכותי עם מיטב התמונות שצולמו, אותן גם ניתן להגדיל על גבי קנבס ולתלות בבית.

ייחודם של צילומי ניו בורן

תמונות ניו בורן נעשות בשבועות הראשונים לחייו של הרך הנולד, החל מגיל חמישה ימים. בגיל זה שנתם של התינוקות כל כך עמוקה שמאוד קל להציבם ולצלמם בתנוחות מתוקות, חלומיות ומרגשות של כרבול. על כן, הצילומים מדגישים את תמימותם וטוהרם של יצורים זעירים וחמודים אלו. יחד עם זאת, שלא כמו מצולמים יותר מבוגרים, אי אפשר לבקש או לצפות מהניו בורן שיישאר בנוחה מסוימת. לכן אני זורמת בעקבות התינוק על פי הקצב שלו וצרכיו, ומתוך רצון להעניק לו את הסביבה והאווירה הנוחות והנעימות ביותר. מסיבה זו משך צילומי ניו בורן אינו קבוע, כשאני ממתינה למועד הנוח מבחינת התינוק לשינה עמוקה. כך למשל, אם התינוק מגיע כשהוא כבר ישן נתחיל מייד בצילומים, אם הוא מתעורר הרי שיקבל את כל זמן הערות הנחוץ לו, ואנו נמתין בסבלנות והרבה אהבה עד שהוא יחזור לישון בהתאם לקצב שלו ולאופן ההרדמות הנוח לו. אבל אל תדאגו. עד שהתינוק יירדם נדאג לצלם אותו לבד וביחד אתכם בתנוחות שונות. ברגע שהתינוק נרדם אפשר להתחיל בהפקת התמונות הייחודיות לניו בורן, עם תנוחות המפוסלות בעדינות רבה ובסביבה שהינה תמיד רכה, נעימה ומפנקת. יש לציין כי בגיל מאוחר יותר, עקב ערנותו של התינוק, קשה לצלם צילומי ניו בורן אך בהחלט ניתן להפיק צילומי תינוקות מרהיבים אחרים.

למידע נוסף והזמנות

רוצים תמונות ניו בורן מרהיבות? התקשרו עוד היות לסטודיו של ורד סיסם שחר בטלפון שמספרו  050-3948845 לקביעת מועד צילומים, ולקבלת מידע ופרטים נוספים בנושא.

השאירו פרטים ואחזור אליכם או התקשרו:050-3948845

שם טלפון הודעה